بیانیه سپاه عاشورا بمناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ، سالروز فتح خرمشهر
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر ، سپاه عاشورا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، متن بیانیه به شرح زیر است:
سوم خرداد ، یادآور جانفشانی ها ، رشادت ها و ایثارگری دلاور مردانی است که فارغ از دنیا و مافیها ، دل به دریای حضرت روح ا... زدند و در دفاع از حریم ارزش ها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران سر از پا نشناختند و در صیانت از مرزهای جغرافیایی و معنوی ایران اسلامی لحظه ای درنگ نکردند و در نهایت پرچم فتح و ظفر را بر فراز قله های تاریخ به اهتزار در آوردند.
سوم خرداد ، مظهر الطاف خفیه الهی بود که شامل حال شیرمردانی گشت که با دست خالی اما با دلی پر از عشق به ولایت در نبردی نابرابر با مظاهر کفر و ستم یعنی استکبار جهانی تا بن دندان مسلح ، شرکت جسته و بنا به سنت الهی که فرمود : « ان تنصرا... ینصرکم و یثبت اقدامکم » نصرت الهی نازل شده و خرمشهر ، شهر خون و قیام خارج از محاسبات و معادلات مادی از خدا بی خبران آزاد گشت.
امسال سوم خرداد متقارن شده است با سرنوشت سازترین ایام ملت ولایتمدار ایران اسلامی یعنی انتخابات شوراها ، ریاست جمهوری و ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی در تحقق منویات مقام معظم عظمای ولایت در ارتباط با شعار سال یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای و با انتخاب اصلح ، بار دیگر به خلق حماسه ای دیگر دست خواهند زد و مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان و سازشکاران خواهند زد. چرا که ملتی که 35 سال در مقابل انواع فتنه ها و توطئه های استکبار جهانی بویژه در دفاع مقدس ایستادگی کرد با حضور چشمگیر خودشان در این آزمون بزرگ ثابت خواهند کرد که تنها راه نجات ، راه ایستادگی و مقاومت است نه سازش با مدعیان حقوق بشر و دموکراسی . و سوم خرداد بزرگترین نماد مقاومت و مهمترین سنبل فتح و پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار است.
سپاه عاشورا در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر ، ضمن عرض تبریک این روز خجسته بر تمامی رزمندگان غیور و مردم ولایتمدار ایران اسلامی ، بار دیگر اعلام می دارد که با عزم و اراده آهنین دوشادوش سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی  ایران و در راس آن ها در دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه لحظه ای غفلت نورزیده و با تبعیت محض از اوامر فرماندهی معظم کل قوا ، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای  خلق حماسه بزرگ سیاسی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای و با انتخاب اصلح ، فردی متدین ، انقلابی ، ولایتمدار ، دلسوز ، دشمن ستیز ، مدیر و مدبر را برای سکّان داری امور اجرایی کشور به ریاست جمهوری برخواهند گزید تا بتواند با درایت ، گره های اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی را گشوده و بار دیگر استکبار جهانی را در جنگ اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه سازد و کاری کند که فتنه گران و منحرفان از خط  ولایت که راه نجات ایران را در سازش با استکبار جهانی می دانند ، آرزویشان را با خود به گور ببرند. مگر وارثان خرمشهر مرده باشند و شاهد چنین ذلت ، ننگ و سرافکندگی باشند. هیهات مناالذله
روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, ] [ 13:50 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 83757
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا