یکی از رموز قداست دفاع مقدس قرآن و اهل بیت (ع) هستند
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا در مصاحبه با خبرنگار شبکه قرآن که از وی پرسید رموز موفقیت در دفاع مقدس چه بود در جواب گفت : توفیقات بزرگ دفاع مقدس به عوامل و رموزی بر می گردد که یکی از مهمترین آنها پرداختن رزمندگان به قرآن و اهل بیت (ع) بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، وی که در استودیو موزه فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر مصاحبه می کرد افزود : زندگی در دوران دفاع مقدس یک زندگی سراپا با محتوای معنویت است که بواسطه آن فرزندان ایران اسلامی ره صد ساله را در یک شب بپیمایند و چنان به مراتب بالای روحی و عرفانی برسند که حتی امروز هم به عنوان ستارگان ارزشی آسمان ایران شناخته می شوند .
فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نفس شهدا در تربیت نسل جوان امروز گفت : همان معنویت شهداست که امروز پای جوانان این مرز و بوم را برای زیارت آنان به یادمانها کشانده است .
سردار پورجمشیدیان در ادامه با اذعان به این مطلب که جوانان امروز نسل ستارگان دیروزند ، خاطر نشان کرد : تا زمانی که جوانان عزیز کشورمان به شهدا و امام شهدا و نائب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت تاَسّی جویند هیچ قدرتی نخواهد توانست مانع صدور ارزشهای انقلاب به جهان شود و ما در آینده نه چندان دور شاهد به ثمر نشستن درخت پیروزی خواهیم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, ] [ 21:15 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 83761
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا