نوروز را با فرهنگ فاطمی عجین کنیم
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، در گردهمایی خادمین ستاد فاطمیه که در مجتمع یاوران حضرت مهدی جمکران برگزار شد افزود: لازم است فرهنگ فاطمی در تمام ایام سال نهادینه شود.
وی از مسئولان و رسانه ملی خواست تا در ایام نوروز امسال که با فاطمیه اول مصادف شده، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ارادتمندان اهل بیت(ع) احساس نکنندحضرت فاطمه زهرا(س) در برنامه‌ها مورد توجه نبوده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز گفت: البته مردم انتظار ندارند که برنامه به گونه‌ای باشد که برخی چنین فکر کنند قصد ستیز با سنت هایی را داریم که اسلام هم با آن سنت‌ها مخالف نیست، بلکه باید از نوروز به عنوان فرصتی برای معرفی حضرت فاطمه زهرا و اهل‌بیت (ع) از رسانه ملی و مجالس استفاده گردد و این اقدام، برکت کار ما در نظام جمهوری اسلامی است.
وی با درخواست از فرهنگیان برای ترویج خطبه حضرت زهرا (س)، افزود: به نطر مراجع و رهبر معظم انقلاب برنامه‌های ما نباید به گونه‌ای باشد که دشمنان سوء استفاده کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, ] [ 21:5 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 246
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 83820
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا