دوران ددمنشي و يكه تازي گردنكشان عالم بسر آمده/ سکوت بین المللی در مقابل استفاده از سلاحهای شیمیایی
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا ،  سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري در پیامی به مناسبت بمباران شیمیایی سردشت و بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد این فاجعه، با بیان اینکه مرزنشينان سردشت با مقاومت و پايمردي دشمن را به زانو درآوردند، افزود:‌ هفتم تير سال ۶۶ نماد مقاومت شهرها و روستاهايي است كه بارها مورد تهاجم وحشيانه شيميايي دشمن قرار گرفتند و بارها در برابر چشمان خود خاموشي عزيزانشان را به نظاره نشستند.
وی در اين پيام به اشاره به اينكه دشمن با حملات گسترده شيميايي خود به ويژه در سال هاي پاياني جنگ ددمنشي خود را بارها به نمايش گذاشت افزوده است: بكارگيري گسترده سلاح هاي شيميايي در جنگ تحميلي توسط دشمن بعثي در مناطق شهري و روستايي حدود هشت هزار شهيد و بيش از يكصد هزار جانباز را به كشور ما تحميل كرد كه شهرها و روستاهاي غرب كشور بيشترين سهم را در اين زمينه داشتند.
وي در پيام خود از سردشت به عنوان نماد مقاومت مردمي در برابر اين جنايات نام برد و افزود: سردشت نخستين شهر جهان است كه مورد حمله شيميايي قرار گرفت و با وجود تلاش فراوان دشمن براي حذف آن از ذهن تاريخ ولي هميشه در خاطره ها باقي خواهد ماند.
سرلشكر جعفري در اين پيام همچنين آورده است: اين جنايات هولناك پاسخ به مقاومت و پايداري مردان و زناني بود كه با تمام مشكلاتي كه از سوي ضد انقلاب داخلي بر آنان وارد مي شد به وفاداري خود به نظام، امام (ره)، ملت و كشور تاكيد كرده و در اين راه حماسه آفريدند.
وي در بخش ديگري از پيام خود به اين همايش آورده است: امروز ما شاهديم كه دشمنان با شگردهاي مختلف در كشورهاي آشوب زده منطقه از سلاح هاي شيميايي استفاده كرده و مسلمانان را به خاك و خون مي كشند، استفاده حاكمان دست نشانده از اينگونه سلاح ها به ويژه توسط شورشيان سوريه عليه مردم آن كشور و سلاح هاي فسفري توسط رژيم صهيونيستي عليه نيروهاي حزب الله و مسلمانان غزه نمونه هاي كوچكي از اين جنايات است كه با سكوت بين المللي روبه رو شده است.
فرمانده كل سپاه در پايان پيام خود آورده است: دوران ددمنشي و يكه تازي گردنكشان عالم بسر آمده و با ياري خداوند متعال، هدايت و رهبري ولي امر مسلمبن و پشتوانه مردم قهرمان ايران هرگز اجازه نخواهيم داد كه بار ديگر حوادثي مانند هفتم تير سردشت تكرار شود و تلخي جنايات دشمن را قبل از هرگونه اثري به خودشان برمي گردانيم.
26 سال است بمبهای شیمیایی و گاز خردل صدای تنفس سردشت را کند و کندتر می کند با این همه زندگی در این دیار ادامه دارد در کوچه ها و خیابان ها در قلب های پرخروش مردمانی که سالهاست حق زیستن را در لابه لای سرفه ها و دردها می جویند، مردمانی که اشک و سرفه تنها واژه های قاموس سراسر درد زندگی شان است.
مردم سردشت هنوز امیدوارند بهار در کوچه های پر از بوی خردل آهنگ آرامش سرداده و در دشت های سرسبزاش اردو بزند...
شهرستان مرزی سردشت در هفتم تیرماه سال 66 در چهار نوبت توسط هواپیماهای رژیم بعثی مورد حمله شیمیایی قرار گرفت که طی آن بیش 110 نفر شهید و پنج هزار نفر شیمیایی شدند.
شهر مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و در حال حاضر دارای بیشترین تعداد مصدومین شیمیایی در کشور است.
منبع : مهر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:53 ] [ سید باقر دینی . ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 83698
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

زیارت عاشورا