نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیلان و آدرس shiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آسمان غرق خیال است کجای آقا؟ 

اولین جمعه سال است کجای آقا؟

یک نفس عاشق اگر بود زمین می فهمید عاشقی بی تو محال است کجای آقا؟

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:3 ] [ سید باقر دینی . ]

امروز طی مراسمی در مسجد جامع تبریز ، یاد و خاطره سرداران شهید آذربایجان و عملیاتهای خیبر و بدر و فرمانده عاشورایی، شهید مهندس مهدی باکری گرامی داشته شد. 

[ پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, ] [ 19:55 ] [ سید باقر دینی . ]

 با اروزی بهترین لحظات برای شما عزیزان            مدیریت وبلاگ شیز

[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, ] [ 16:31 ] [ سید باقر دینی . ]
[ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, ] [ 19:6 ] [ سید باقر دینی . ]
مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) از پایان نصب ضریح مطهر امام حسین خبر داد و به تشریح جزییات مراسم رونمایی از ضریح جدید پرداخت.

محمود پارچه‌باف که از ابتدای مراحل نصب ضریح جدید اباعبدالله‌الحسین(ع) در کربلای معلی و حرم حسینی حضور دارد در گفت‌وگو با فارس در قم با بیان اینکه تنها بخشی از ظریف‌ کاری‌های ضریح مطهر باقی مانده است، اظهار داشت: هنرمندان به صورت شبانه‌روز مشغول انجام کارهای باقی‌ مانده هستند و تا قبل از مراسم رونمایی، ظریف‌کاری‌ها نیز به پایان می‌رسد.

مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) همچنین با اشاره به برپایی مراسم جشن و رونمایی از ضریح مطهر خاطرنشان کرد: این مراسم با موافقت تولیت آستان مقدس امام حسین در صحن مطهر حضرت سیدالشهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم رونمایی از ضریح جدید 15 اسفند ماه از ساعت 15 الی 17 برگزار خواهد شد، به تشریح جزییات این مراسم پرداخت و یادآور شد: مراسم رونمایی با تلاوت آیات قرآن توسط یکی از قاریان ممتاز کشور مصر آغاز می‌شود.

پارچه‌باف افزود: سیدصالح حیدری رئیس وقف شیعه عراق، حجت‌الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت حرم مطهر اباعبدالله(ع) و حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد رئیس هیئت امنای ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) در این مراسم به ایراد سخن خواهند پرداخت و دو تن از شعرای کشور عراق به شعرخوانی می‌پردازند.

وی ابراز داشت: پس از این مراسم، با حضور میهمانان داخلی و خارجی رونمایی از ضریح مطهر انجام می‌شود و در حین پرده‌برداری مداحان اهل بیت به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: نیم ساعت پس از رونمایی ضریح مطهر درب‌ها به روی زائران اباعبدالله الحسین(ع) باز می‌شود و مردم به زیارت ضریح مطهر نائل می‌شوند.

دعوت از شخصیت‌های علمی و دولتی از جمله صالحی، سیداحمد خاتمی و آیت‌الله جنتی 

وی همچنین با اشاره به دعوت از شخصیت‌های کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این مراسم گفت: از بیوت مراجع عظام، شخصیت‌های علمی و دولتی از جمله صالحی وزیر امور خارجه، سیداحمد خاتمی امام جمعه تهران و آیت‌الله جنتی برای حضور در مراسم رونمایی از ضریح جدید امام حسین(ع) دعوت شده اند.

 

 


 


 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, ] [ 8:25 ] [ سید باقر دینی . ]
یک سناتور سابق آمریکایی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها، ایران را مستقل کرده است و اینکه رهبر ایران حقیقتا روحانی بانفوذ تمام شیعیان جهان محسوب می‌شود، اعلام کرد که آمریکا باید از الگوی سیاسی ایران درس بگیرد.

ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, ] [ 8:24 ] [ سید باقر دینی . ]

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، در گردهمایی خادمین ستاد فاطمیه که در مجتمع یاوران حضرت مهدی جمکران برگزار شد افزود: لازم است فرهنگ فاطمی در تمام ایام سال نهادینه شود.
وی از مسئولان و رسانه ملی خواست تا در ایام نوروز امسال که با فاطمیه اول مصادف شده، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ارادتمندان اهل بیت(ع) احساس نکنندحضرت فاطمه زهرا(س) در برنامه‌ها مورد توجه نبوده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز گفت: البته مردم انتظار ندارند که برنامه به گونه‌ای باشد که برخی چنین فکر کنند قصد ستیز با سنت هایی را داریم که اسلام هم با آن سنت‌ها مخالف نیست، بلکه باید از نوروز به عنوان فرصتی برای معرفی حضرت فاطمه زهرا و اهل‌بیت (ع) از رسانه ملی و مجالس استفاده گردد و این اقدام، برکت کار ما در نظام جمهوری اسلامی است.
وی با درخواست از فرهنگیان برای ترویج خطبه حضرت زهرا (س)، افزود: به نطر مراجع و رهبر معظم انقلاب برنامه‌های ما نباید به گونه‌ای باشد که دشمنان سوء استفاده کنند.

 

[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, ] [ 21:5 ] [ سید باقر دینی . ]
[ یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:38 ] [ سید باقر دینی . ]

قم ـ آیت الله ˈعبدالله جوادی آملیˈ از اساتید برجسته حوزه علمیه گفت: جریان عاشورا یک مکتب عمیق علمی است.

 
به گزارش ایرنا، وی در حاشیه درس تفسیر قرآن کریم خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به حادثه عاشورا و پیامدها و رخدادهای پس از این حادثه، افزود: حیف است که عزاداری پسر پیغمبر به همین مسایل عاطفی و گریه کردن ختم شود.

آیت الله جوادی آملی قیام اباعبدالله و درس های عاشورا را مکمل آموزه های نبوی و ائمه پیش از ایشان دانست و افزود: باید کسی جهاد، استقلال، حریّت، امنیت، عظمت و شهادت را به مردم بیاموزد و این برای آن ذوات قدسی قبل از امام حسین (ع) میسر نشد.

وی خاطرنشان ساخت: آدم وقتی آزاده می شود چطور آزاده باشد و وقتی شهید می شود چطور شهید بشود، اینها یک مکتب عمیق علمی است که باید در منبرها گفته شود.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه، تاکید کرد: مقاومت مردم این منطقه از برکات حادثه عاشوراست.

[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:54 ] [ سید باقر دینی . ]

تهران - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حماسه 9 دی، انقلابی است که بار دیگر پیوند انقلاب اسلامی را با عاشورا و محرم، در یک حماسه بزرگ و با شکوه به نمایش گذاشت.

 
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرتیپ بسیجیˈمحمدرضا نقدیˈ روز شنبه در نخستین روز از همایش ˈمجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیجˈ افزود: 9 دی از ایام الله است و درس های بسیاری دارد که باید برای حفظ دستاوردهای آن بکوشیم.

وی اظهار داشت: همانطور که 15 خرداد به عنوان مبدا انقلاب شناخته می شود و مصادف با 12 محرم الحرام بود، در 9 دی نیز این اتفاق تکرار شد و این حماسه، ریشه در مفاهیم و مکتب عاشورا دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید مجدد بر اینکه حماسه 9 دی برگرفته از مکتب عاشورا بود، اضافه کرد: همانطور که عاشورا، انقلاب اسلامی ایران را تضمین کرد، حماسه 9 دی نیز با درس گرفتن از مکتب عاشورا، انقلاب اسلامی ایران را تضمین کرد.

نقدی با اشاره به ابعاد گسترده حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی، حماسه ای بسیار بزرگ و سرنوشت ساز و اتفاقی استثنایی در تاریخ بود و مردمی که 7 ماه از داخل و خارج، زیر فشارهای شدید روانی بودند، از این آزمایش الهی با پیروزی بیرون آمدند.

[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:51 ] [ سید باقر دینی . ]
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ ندای لیلان خوش آمدید




موضوعات
آرشیو مطالب
لينک هاي مفيد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


زیارت عاشورا